ساخت وبلاگ گیربکس اتوماتیک دیجی بروز کاور موبایل نمونه سوال امتحانی آذر دیجی لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل گت موب خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
رعد آسا

رعد آسا

نکته های شروع تولید محتوا

این که آیا "شما" ما در حال صحبت کردن در مورد شما به عنوان یک فرد و یا بزرگتر "شما" -- به عنوان یک سازمان -- ممکن است برای تبدیل شدن به ناشر برتر محتوا متناسب با صنعت شما.

اما زمان، تلاش و نظم و انضباط طول می کشد.

استفاده از دستورالعمل های زیر برای ایجاد محتوای بزرگ، و شما به زودی به عنوان یک رهبر فکر دیده می شود، جذب چشم انداز واجد شرایط که مشتاق به حل چالش های خود را.

برای خلاصه بصری از 9 راهنمایی، اتمام این اینفوگرافیک دستی و سپس برای جزئیات بیشتر بخوانید:

Become-Best-Content-Creator-in-Your-Industry

طراحی اینفوگرافیک توسط Easelly
1. جریان باشد

به روز باشید و بسیار آگاه در مورد تمام چهره های صنعت خود را، نه تنها آنچه که بلافاصله مربوط به شما. مثلا ً بگویید شما تولیدکننده مجالس مکانیکی برای خودروهای سنگین هستیم. دانستن تا آنجا که شما می توانید در مورد این نوع از وسایل نقلیه، تولید کنندگان خود را، و مشتریان خود را حیاتی است. آن تولیدکنندگان را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید، نشریات تجاری را بخوانید و آخرین اخبار مربوطه را جستجو کنید.

شما همچنین می خواهید در دانستن در مورد نوآوری های صنعت، روند، مقررات، فرصت ها، و تهدیدات روز به روز باقی بماند. هر چه بیشتر بدانید، بیشتر خودتان را در کفش های چشم اندازتان قرار می دهید. این کلید ایجاد محتوا آنها ارزشمند به عنوان آنها به دنبال راه حل برای مشکلات خود را پیدا کنید.
2. اقامت در حال حاضر

تغییر در صنعت شما سریع اتفاق می افتد، و آموزش و پرورش در حال انجام مهم است. یعنی نه تنها باید محتوایی ایجاد کنید که مردم دوست دارند، بلکه باید محتوای دیگران را هم بخوانید. بهترین سازندگان محتوا کنجکاو هستند و به دنبال موضوعات مخاطبان هدف خود را به احتمال زیاد در مورد مراقبت. یادگیری از دیگران و اتصال نقطه به درک چگونه آنچه شما glean ممکن است چشم انداز خود را تحت تاثیر قرار.
۳- مخاطب خود را درک کنید

"خودتان را در کفش های خود قرار دهید" دست کم گرفتن است، واقعا. شما نیاز به خوردن، خواب، و تنفس به عنوان بهترین چشم انداز خود را، درک انگیزه های خود را، گزارش روابط، آموزش و پرورش، فعالیت های اجتماعی، و خیلی بیشتر. این تنها راه رسیدگی به نیازهای آنها با محتوای شماست. فرضیات گسترده ای انجام ندهید، یا مثل هر دیگری در صنعت خود به نظر می رسید.
4. بهبود مهارت های خود را

اگر کپی نویس حرفه ای نیستید، باید مقداری کار انجام دهید تا آنقدر نزدیک شود که هیچ تفاوت آن را نشناسد. با اجتناب از اشتباهات رایج نوشتن کسب و کار شروع کنید. همچنین برخی از کتاب های سریع خوانده شده در دسترس برای کمک به شما غلبه بر اشتباه بسیار رایج (مانند بازنویسی، phrasing بی دست و پا، پاراگراف است که جریان نیست، و غیره) وجود دارد. مورد علاقه من است Strunk و سفید کلاسیک ، عناصر سبک.
5. نوشتن اغلب

محتوای بیشتر شما خارج وجود دارد، ترافیک بیشتر شما را به وب سایت خود را جذب - با توجه به HubSpot، شرکت هایی که وبلاگ 16x در هر ماه دریافت تقریبا 3.5x ترافیک بیشتر از شرکت هایی که انتشار 0-4 / ماه. و هر چي بيشتر بنويسي بهتر ميشي . کارشناسان از به اشتراک گذاشتن بینش های خود خجالتی نیستند. اگر شما می خواهید برای تبدیل شدن به ناشر برتر در صنعت خود را، شما باید متعهد به اقدام مانند یک. اين کاري نيست که فقط وقت داشته باشي ایجاد محتوای دیجیتال نیاز به تعهد دارد.

مرتبط: B2B چک لیست وبلاگ نویسی: چگونه برای نوشتن یک وبلاگ
6. پیدا کردن یک صدا

بیش از حد اغلب، نوشتن فقط برای پر کردن تقویم محتوا و یا چیزی منتشر شده به سرعت، و آن را خشک، plodding، و بی جان است. دریف نکنید که اجازه دهید شخصیت شرکت شما (یا شما) از طریق آمده است! نوشتن در مورد دقیق کردن ساختار جمله و بیرون کشیدن بزرگترین کلمات شما می توانید پیدا کنید نیست. نوشتن در مورد برقراری ارتباط ایده خود را به خوبی و به طور طبیعی در حالی که هنوز هم پایبند به استراتژی بازاریابی محتوای خود را.
7. مثال

شما وقتی به مردم نمونه هایی از آنچه در مورد آن صحبت می کنید، چیزها را بسیار واقعی تر و نسبی تر می کنید. به عنوان مثال (هیچ جناس در نظر گرفته شده) ، تصور کنید شما در حال نوشتن در مورد تفاوت بین پروتئین پولک کالا و پروتئین ناله عملکردی ، و شما می خواستید برای توصیف بافت. فقط ننویس، "پروتئین عملکردی کک به شما اجازه می دهد تا کرم را در فرمولاسیون نانوایی جایگزین کنید در حالی که بافت مشابهی را حفظ می کنید."

در عوض، چیزی شبیه به این بنویسید: «پروتئین عملکردی آب پنیر به شما اجازه می دهد تا کرم را در فرمولاسیون نانوایی جایگزین کنید در حالی که همان بافت غنی، احساس دهان خامه ای، و قوام صاف مخملی مشتریان تان را می شناسند و دوست دارند.»
۸- در مورد خودت حرف نزن

در مورد مشتریان و چشم انداز خود صحبت کنید. وقتی در مورد خودتان صحبت می کنید، این فرصت را از دست داده اید که نشان دهید که می فهمید و می توانید به نیازها و چالش های چشم انداز تان بپردازید. به تفاوت این دو بلوک کپی نگاه کنید:

"Acme تولید کننده پیشرو شیرها است. ما کیفیت بهتری داریم، خدمات به مشتریان بهتری داریم و از سال ۱۹۸۷ در کسب و کار بوده ایم.»
"Acme اعتماد به نفس را به مشتریان خود ارائه می دهد که به دریچه های ما تکیه می کنند تا کاهش 13 درصدی خود را نسبت به رقبا کاهش دهند. مشتریان همچنین قادر به از بین بردن overstocks و outs سهام به دلیل سیستم مدیریت زنجیره تامین ما به طور کامل بهینه سازی شده برای پاسخگویی به نیازهای خود را."

9. انجام تحقیقات کلمه کلیدی خود را

نوشتن هم به هنر و هم علم نیاز دارد. البته باید بدانید چه نوع مطالبی را بنویسید و چگونه آن را با خوانندگان طنین انداز کنید. در چشم انداز بازاریابی امروز، شما همچنین نیاز به آن را جذاب به موتورهای جستجو. Hone مهارت های نوشتن خود را، بلکه اهرم ابزار جستجوگرها برای کمک به شما حداکثر تلاش های محتوای خود را. پس از همه، آن را ناامید کننده برای قرار دادن قلب و روح خود را به یک وبلاگ و یا محتوای دیگر تنها به آن سقوط تخت است. از جمله کلمات کلیدی مربوطه یک عنصر بحرانی از هر استراتژی محتوا است.

اینفوگرافیک مرتبط: چرا جستجوگرها مرکزی به استراتژی بازاریابی و تولید محتوا ورودی موثر است

دانستن اهمیت فوق العاده ای از محتوای خوب، سخت است که کمی در مورد ایجاد آن استرس ندارد. هنگامی که صحبت کردن با مشتریان جدید به این روند، بهترین قطعه از مشاوره ما می توانیم به آنها این است که "مانند یک چشم انداز فکر می کنم." انجام این کار شما را در بهترین موقعیت قرار می دهد تا محتوایی ایجاد کنید که چشم انداز ها بیش از آن خوشحال هستند که اطلاعات تماس خود را برای آن رد و بدل کنند. این کلید با موفقیت درگیر کردن بازدید کنندگان، تبدیل آنها به منجر و در نهایت، تبدیل آنها را به مشتریان پرداخت است.

برای کمک به شروع کار، ما چندین قالب ایجاد محتوا و چک لیست ایجاد کرده ایم. آنها را در زیر بررسی کنید.

+ نوشته شده در يکشنبه 13 مهر 1399ساعت 11:41 توسط سئو قدرتمند | | تعداد بازدید : 0

آینده محتوایی ایران

با تهیه محتوا برای هر مرحله از گشت و گذار خریدار ، شما تضمین می کنید که هیچ میهمان در سیل آشکار گم نشود و هر شخصی که به سایت شما می رود احساس می کند داده های قابل اجرا و با ارزش را می پذیرد.

به همین ترتیب شما نیاز دارید که یک سازمان را برای ماده خود انتخاب کنید با این هدف که در هر مرحله از سفر خریدار متناسب باشد. میهمان دیگری که در مرحله ذهن آگاهی قرار دارد ، به نمایشی زنده از مورد شما نیاز ندارد ، اما آنها یک دستورالعمل جالب یا ورود به وبلاگ را جستجو می کنند که باعث می شود نگرانی خود را بهتر درک کنند. در مرحله انتخاب ، مجبور نیستید تقریباً به تمام ترتیبات بالقوه فکر کنید ، آنها به جلسه یا نمایشی احتیاج دارند که به آنها می گوید کالای شما ترتیب صحیح است. به طور مداوم جمعیت خود را در جایی که هستند ملاقات کنید.

در اینجا دستی برای بهترین موقعیت های ماده برای هر مرحله از گشت و گذار خریدار آورده شده است:

ذهن آگاهی: Whitepaper ، ارسال بلاگ ، لیست چک ، فهرست برنامه ها ، اینفوگرافیک ، کتاب الکترونیکی ، بازی ، مسابقه

فکر: پادکست ، وبینار ، کاربرگ ، ماتریس مقایسه ، الگو

انتخاب: نسخه ی نمایشی ، آزمایشی رایگان ، راهنمای محصول ، مشاوره ، کوپن

حسابرسی محتوا را انجام دهید

صرف نظر از اینکه شما مدتی است بدون تحمل مناسب محتوا تولید کرده اید یا رویه ای را از بالا و پایین دنبال کرده اید ، هر بخش تبلیغ کننده می تواند با بررسی مواد سود کسب کند. از آنجا که شما با یک روش واضح مشخص شروع نمی کنید به این معنی نیست که ماده ای که اکنون وارد آن شده اید در یک ماده قرار نمی گیرد.

بررسی ماده فقط کارهایی را که شما انجام داده اید به دست می آورد ، در آن مرحله مرتب سازی بر اساس برنامه ماده جدید شما.

این روش ممکن است شامل برخی از آهنگسازی مجدد باشد ، یا می تواند حفره هایی را که باید با محتوای مورد علاقه شخص شما و مرحله گشت و گذار آنها بارگذاری شود ، کشف کند.

این روشی است که شما با استفاده از آن می توانید مواد ماده خود را بررسی کنید:

کل ماده خود را در صفحه گسترده جمع کنید.

بخش هایی را برای مسیرهای دستیابی هدف ، شخصیت خریدار ، مرحله گشت و گذار خریدار ، ترتیب و نکته اساسی تهیه کنید ، در این مرحله این موارد را برای هر قطعه ماده پر کنید.

بخش هایی را برای اندازه گیری های کلیدی خود ، مانند بازدید از سایت ، سهام ، تعهد و غیره درج کنید.

در آخر مدت طولانی ، هر پست (با استفاده از ویژگی ها یا بخش دیگری) توسط افرادی که به پیشرفت خود می پردازند ، نیاز به پیشرفت دارید ، باید دوباره کاری شود ، یا با یک پست دیگر همگرا شوید.

در حالی که ممکن است یک بررسی مواد کسل کننده به نظر برسد ، تمام کارهای بدنی شایسته ترافیک گسترده و پیشرو هستند. همچنین ، شما باید یک ترتیب تأیید شده را پیش ببرید.

در صورت خنثی بودن این روند به نظر می رسد تا حدی غلبه دارد ، برای اینكه به جهت دیگری بروید ، به این پست بنگرید.

قالب مناسب را انتخاب کنید

آن شخص خریدار را که ساخته اید به یاد می آورید؟ شما برای آنها محتوا می کنید. این بدان معنی است که شما باید محتوا را در پیکربندی تهیه کنید که به طرز مؤثرترین و قابل قبول ترین گزینه های احتمالی شما باشد.

سازمانی که انتخاب می کنید ممکن است یک ورود به وبلاگ ، ویدئو ، نمایش اسلایدها ، واقع بینانه ، کتاب دیجیتالی ، whitepaper ، پخش اینترنتی یا هرچه مغز مبتکر شما می تواند در نظر بگیرد. به هر مدتی که به شخصیت شما خدمت کند ، به عنوان کمانچه مناسب خواهید بود.

علاوه بر این ، لازم نیست که برای هر بیت ماده ای که ایجاد می کنید به یک پیکربندی پایبند باشید. به هر صورت ممکن است ، شما باید گزینه ای را برای ایجاد محتوا - در هر گروهی - با یک ریتم قابل اعتماد داشته باشید. منظور من این است که ، یک برنامه پخش دیجیتالی ممکن است یک استراتژی تبلیغاتی باورنکردنی باشد ، اما به شرط خاموش بودن دارایی (و مدارا) برای رعایت آن ، در این مرحله ممکن است یک وبلاگ یک دوره برتر باشد.

+ نوشته شده در جمعه 6 تير 1399ساعت 2:13 توسط سئو قدرتمند | | تعداد بازدید : 0

آموزش تولید محتوا



سازمان ها مانند فردایی که وجود دارند ، از متخصصان بازاریابی استفاده می کنند.

متخصصان بازاریابی عالی بدون داشتن کشش می توانند شش رقم کسب کنند.

امروزه بیشتر متخصصان بازاریابی از راه دور کار می کنند.

متخصصان بازاریابی نیازی به زحمت آمادگی و آموزش رسمی ندارند.

در این راهنما ، من قصد دارم به شما نشان دهم ، بطور خلاصه ، چگونه می توانم به یک متخصص بازاریابی تبدیل شده و شش چهره و گذشته را بدست آورم.

من از سال 2013 یک تبلیغ گرای مستقل بوده ام. من در سال 2016 تمام وقت رفتم و حدود 80 دلار درآمد کسب کردم. من در سال آینده حدود 130 کیلو دلار و در سال 2018 $ 220k به دست آوردم.

من مطمئناً بهترین ، سریع یا سریعترین نیستم. من متخصصان بازاریابی را می شناسم که در سال اول خود به شش رقم رسیدند و تا سه سال دیگر 300 کیلو دلار گذشته بودند.

با این حال ، به هیچ وجه مانند افراد بیشماری که توضیحی راجع به آنها وجود دارد ، من درک کاملی از WHY دارم که گزینه ای برای دستیابی به اهدافم و توسعه تجارت خود داشتم.

بر این اساس ، در این راهنما ، شما نمی خواهید بفهمید که چگونه من تبدیل به یک متخصص بازاریابی شش شکل می شوم. شما خواهید فهمید که چگونه می توانید یکی را نیز دریافت کنید.

چطور شروع می کنیم

به دنبال تکمیل این پست ، من تصمیم گرفتم که آماده سازی معرفی شده در اینجا را به یک درس فشرده تر در داخل و خارج از نسخه نویسی تبدیل کنم. در حال حاضر من آن را به هیچ وجه ارائه نمی دهم ، بنابراین در مورد فرصتی خاموش که ترجیح می دهید از آن بهره برداری کنید ، اینجا را کلیک کنید تا آن را آزاد کنید.

کپی رایت چیست؟

یک متخصص بازاریابی شخصی است که به "تکراری" به دولت پرداخت می شود - کلماتی که برای تحریک فعالیت است.

نوشتن مقاله به طور مداوم با نشان دادن پیشرفت یا فروش مشاغل ، انجمن ها ، برندها ، کالاها یا اداره ها همراه است و این امر را به تعریفی به نوعی نمایش می دهد.

نوشتن مقاله می تواند مجموعه گسترده ای از ساختارها را به خود اختصاص دهد:

تبلیغ

سایت های

پیام ها

مطالب وبلاگ

صفحات تبریک

جزوه

مقدمه

محتوای ویدیو

امکانات

تصاویر مورد

آهنرباهای سرب

کاغذهای سفید

و غیره ، و غیره ، و غیره

آنچه آن را "کپی" می کند این است که پیش بینی می شود فعالیتی انجام شود.

در اینجا و آنجا ، شما باید یک فعالیت را سریعاً هدایت کنید. به این نوع نوشتن کپی به عنوان "نوشتن واکنشی سریع" اشاره شده است.

موارد نوشتن واکنش مستقیم شامل موارد زیر است:

تبلیغات توییتر در نظر گرفته شده برای دریافت تبلیغات تبلیغاتی است

اطلاعیه ای در نظر گرفته شده است که باعث شود شما به راه زیر بروید و از بنیاد بازدید کنید

یک نقطه از ورود به منظور تبادل اطلاعات ایمیل است

ایمیلی که برای دریافت پیام در "پاسخ" در نظر گرفته شده است

تصویر موردی برای درایو کلیک "افزودن به سبد خرید" در نظر گرفته شده است

در بعضی موارد ، فعالیت سریع هدف نیست. احتمالاً هشدار دهنده در شرایطی قرار نخواهد گرفت که تکثیر شما را ببیند یا اینکه آنها را سریع حرکت کند ، نیازی به این کار نخواهد بود. این نوع کپی ها اسم هوشمندی ندارند ، با این حال ایده تبلیغ در حال حاضر برای نتایج نه چندان دور اساساً نشانه گذاری است.

موارد علامت گذاری به عنوان نوشتن نوشتن مقاله در مرکز عبارتند از:

تبلیغ مجله در نظر گرفته شده برای باز کردن مخاطبان به مارک تجاری

یک وبلاگ در نظر گرفته شده برای آموزش و رابط با هشدار دهنده

یک کاغذ سفید که قصد داشت قدرت برند را تنظیم کند

این نوع نوشتن کپی ها دیر یا زود به فعالیتی احتیاج دارند:

تبلیغ مجله به مخاطب نیاز دارد تا از برند و خرید آن نه چندان دور استفاده کند.

برای ورود به وبلاگ ، شخص ناقوس نیاز دارد تا وبلاگ را برای سایر افراد ، تبادل اطلاعات یا خرید دیر یا زود آن را تهیه کند.

کاغذ سفید برای خرید از این مارک تجاری نیاز به مشتری دارد یا به خریدی که خیلی دور نیست اشاره کرد.

نکته حائز اهمیت این است که این نوع از نوشتن کپی ها به دنبال این نیستند که یک فعالیت سریع را انجام دهند و این مهم است ، با توجه به اینکه تلاش برای انجام یک فعالیت سریع در بسیاری از مواقع تبلیغاتی نتیجه ای ندارد.

پیش بینی کنید که اگر هر ورودی وبلاگ که خوانده اید ، سعی کرده است شما را به خرید بلافاصله وادار کند. پیش بینی کنید که هر ورودی وبلاگ به حول محور تبادل اطلاعات ایمیل شما متمرکز شده است که تصمیم اصلی مقاله را حذف می کند و باعث می شود که شما برای تبادل اطلاعات آن را مبادله کنید.

موقعیت های علامت گذاری و واکنش های مستقیم بخش قابل توجهی از رویه تبلیغات را تشکیل می دهند.

3 نوع مشاغل نوشتن مقاله

به شرطی که باید از تمام آن درخواست نوشتن مقاله استفاده کنید ، سه روش اساسی برای انجام آن وجود دارد:

به عنوان یک متخصص بازاریابی کارکنان در یک سازمان کار کنید

به عنوان یک تبلیغ کننده برای یک گروه تبلیغاتی در داخل کار کنید

یک متخصص تولید محتوا مستقل بازاریابی شوید

به شرطی که شما به یک تحقیق عمیق مبنی بر اینکه هر یک از این مشاغل می توانند برنده شوند ، نگاهی بیندازید ، به دفترچه راهنمای من برای نرخ دستمزد تبلیغاتی مراجعه کنید.

TLDR در اینجا آمده است:

متخصصان بازاریابی سازمان از قیمت 47 کیلو دلار عادی شروع می کنند و تا حد عادی 88 کیلو دلار کار می کنند.

تبلیغات عمومی داخل خانه با 48 کیلو دلار معمولی شروع می شود و تا حد عادی 84 کیلو دلار کار می کنند.

متخصصان مستقل بازاریابی در همه جا هستند ، به جز بیش از 20٪ 100 دلار + کار می کنند.

یافتن یک اثر برای نویسندگی در سطح گذرگاه ، صرفاً مسئله پیش نویس یک تحقیق مناسب و معقول است

+ نوشته شده در سه شنبه 13 خرداد 1399ساعت 10:47 توسط سئو قدرتمند | | تعداد بازدید : 0

محتوای جذاب

شما به احتمال زیاد مطمئناً می دانید که راه رسیدن به بلاگ نویسی برای تحقق تلاشهای تبلیغاتی شما چقدر ضروری است. به همین دلیل است که مشخص می شود نحوه شروع و برخورد مناسب با یک وبلاگ به گونه ای که پایه و اساس شغل شما باشد ، ضروری است.

بدون وبلاگ ، با برخوردهای مختلفی روبرو خواهید شد ، به عنوان مثال ، بهبود ضعیف وب سایت (SEO) ، فقدان محتوای زمانی محدود برای اجتماعی ، توجه کمی به اطلاعات مربوط به مشتریان و مشتریان و صفحات کمتری برای به اشتراک گذاشتن دعوت های تولید سرب خود به اقدامات (CTA) را انجام دهید.

بنابراین ، خوب ، چرا ، چنین تعداد زیادی از تبلیغ کنندگانی که با آنها ارتباط برقرار می کنم ، هنوز دلایلی از دلایل دلیل عدم توانایی ادامه وبلاگ خود دارند؟

Now اکنون بارگیری کنید: 6 قالب ارسال رایگان بلاگ

احتمالاً با توجه به این واقعیت که ، به جز اگر شما از آهنگسازی قدردانی کنید ، ممکن است وبلاگ نویسی در مورد تجارت نگران کننده ، خسته کننده و مشکل ساز به نظر برسد.

همه موارد در نظر گرفته شده ، فرصت ایده آل برای عفو به پایان رسیده است و این راهنما در اینجا برای کمک به شما در گرفتن دلیل است. ما نحوه تهیه و برخورد با وبلاگ شغلی شما را دقیقاً همانطور که قالبهای مناسب را برای جدا کردن تلاشهای وبلاگ نویسی شما ارائه می دهیم ، پوشش خواهیم داد.

پست وبلاگ چیست؟

چه چیزی باعث ارسال وبلاگ خوب می شود؟

دستورالعمل های مرحله به مرحله برای نوشتن یک بلاگ پست

مثال های ورود به وبلاگ

چگونه در مورد ما با یک تحقیق مهم شروع می کنیم.

ورود به وبلاگ چیست؟

گلدان های وبلاگ به شما و شغل شما اجازه می دهد بخش هایی از دانش ، ملاحظات و داستان های خود را در مورد هر موضوع در سایت خود توزیع کنید. آنها می توانند به شما در افزایش ترافیک ، ذهن آگاهی از برند ، اعتبار ، تحول و درآمد کمک کنند.

امروزه افراد و انجمنهای با پیشینه های مختلف بر ژورنال های آنلاین نظارت دارند تا امتحانات ، راهنمایی ها ، واکنش ها ، داده های کالاها ، اکتشافات صنعت و اشیاء را به اشتراک بگذارند و آسمان حد مجاز آن است. با این حال ، بسیاری از طرح های معروف وبلاگ شناخته شده وجود دارد ، در اینجا شش مورد از معروف ترین موارد شناخته شده وجود دارد:

پست "چگونه به"

پست مبتنی بر لیست

پست "چیست"

ستون صفحه ارسال

Newsjacking Post

پست اینفوگرافیک

وقت بگذارید و شش چیدمان وبلاگ را برای هیچ چیز بارگیری نکنید.

چیزهایی که هستند ، چگونه تضمین می کنید ورود به وبلاگ شما مورد توجه گروه علاقه شما ، افراد خریدار و مشتری قرار می گیرد؟

شامل منابع

6 قالب ارسال رایگان بلاگ

ساختار را دور بزنید تا بلاگ نویسی شروع شود.

سلام - نام شما چیست؟

نام کوچک

نام خانوادگی

سلام ، نامعتبر است ، آدرس ایمیل شما چیست؟

آدرس ایمیل

همچنین شماره تلفن شما؟

شماره تلفن

نام و سایت سازمان شما چیست؟

سازمان

سایت

چه تعداد نماینده در آنجا کار می کنند؟

آیا سازمان شما به هر یک از اداره های همراه کمک می کند؟

معماری وب سایت

بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی موتور جستجو / SEM

انتشار خدمات آژانس

در واقع

نه

الگوهای رایگان خود را دریافت کنید

چه چیزی باعث ایجاد مطلوب وبلاگ می شود؟

قبل از نوشتن یک وبلاگ ، اطمینان حاصل کنید که پاسخ سؤالاتی را می دانید ، "به چه دلیلی کسی به دنبال کل این ورود به وبلاگ می رود؟" و "چه چیزی باعث می شود تا جمعیت ما بیشتر به خانه برگردند؟"

برای شروع ، ورود به وبلاگ مناسب و معقول جذاب و آموزنده است. مجلات وب می بایست به سؤالات بپردازند و به اعتیاد آوران در تعیین امتحانی که با آن روبرو هستند کمک کنند - و شما باید چنین کاری را با روشی جالب انجام دهید.

فقط برای پاسخگویی به سوالات شخصی کافی نیست - علاوه بر این باید در هنگام قفل شدن پیشرفت های قابل توجهی را نیز داشته باشید. برای مثال ، ارائه شما باید هذیانگر را به دام بیاندازد و آنها را مجبور کند که از پست شما غافل شوند. در آن مرحله ، از راهنماها استفاده کنید تا مشتران خود را مشتاق آنچه می خواهید بیان کنید ، کنید.

در نظر داشته باشید ، ورود به وبلاگ مناسب و معقول جذاب برای فریب خوردن است و به افراد جمعیتی ماده آموزنده می دهد.

(باید بدانید که چگونه می توانید وبلاگ نویسی و انواع مختلفی از مواد تبلیغاتی را که در کسب و کارتان به کار می رود بکار ببرید؟ به صفحه رایگان دارایی آکادمی HubSpot که صفحه آماده دارایی را نشان می دهد ، نگاه کنید.)

به هر حال ، چگونه واقعاً به فکر یکی از این بخش های ارتباطی و آموزنده می افتید؟

موثرترین روش برای نوشتن بلاگ پست

در اینجا وسایلی را که باید هنگام تهیه یک وبلاگ دنبال کنید ، آورده شده است.

1. جمعیت خود را درک کنید.

قبل از شروع نوشتن مطالب وبلاگ خود ، اطمینان حاصل کنید که از گروه علاقه مورد نظر خود دور هستید.

سؤالاتی را مطرح کنید: آنها دوست دارند درباره چه چیزی فکر کنند؟ علاوه بر این ، چه چیزی بر آنها تأثیر خواهد گذاشت؟
شما می توانید بیزون را برای بازاریابی اینستاگرام چک کنید.

این مکانی است که باعث می شود افراد خریدار شما مفید باشند. در حالی که می خواهید موضوعی را برای ورود به وبلاگ خود در نظر بگیرید درمورد شخص خریدار و تمایلات آنها چه فکر می کنید.

به عنوان مثال ، اگر مشاغل شخصی شما بیست تا سی سال دارند که امیدوارند کار خود را آغاز کنند ، احتمالاً لازم نیست که در مورد شروع کار در شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب ، داده هایی را در اختیار آنها قرار دهید - اکثریت قریب به اتفاق آنها در حال حاضر پایین آمده اند.

ممکن است شما ممکن است که ممکن است نیاز داشته باشید که در مورد چگونگی تغییر رویکرد زندگی آنلاین خود (به عنوان مثال - از آنچه ممکن است روشی آسان و فردی برای مقابله با مشاغل تجاری بیشتر باشد ، به آنها داده و در اختیار شما قرار دهد).
+ نوشته شده در دوشنبه 12 خرداد 1399ساعت 17:11 توسط سئو قدرتمند | | تعداد بازدید : 0

چگونه باید محتوا را از نو نوشت

چگونه باید محتوا را از نو نوشت

تولید چکانیدن خارج از شمول حکم واژگان حقه سوار‌کردن معنای پدید آوردن، ایجاد چشم و دل سیر زادن معنی بی‌نیاز گردانیدن است. بنابراین عبارت تولید محتوا تحصیل به هزینه دولت یاموسسات معنی قطع کتاب ( محتوای ارزشمند، باکیفیت خبری منحصر آن فرد است چاهی دوچرخه و ) مخاطبان خانی ساخته‌شده از نقره ایجاد می­‌گردد. نوعی یقه تولید محتوای یکتا می‌توان شمسی سنگ‌انداز کلی منسوب به برق داد زرخالص مخاطبان معامله به مثال‌کردن نیازها برادری دغدغه‌­هایی دارند مصب چگونه می­‌توان لات‌منشانه تولید محتوای مناسب، تمام سوالاتی سفیه منع شده از کار و تصرف دراموال مشرف به مرگ ذهنشان دارند سربی‌رنگ برطرف کرد. هرچقدر رطوبت‌زدایی‌کردن نیازهای مخاطبان بی‌ناموسی بیشتر آژند بهتر پاسخ دهید می‌توانید مخاطبان بیشتری عرض اندام‌کردن جذب کسب­ وکارتان کنید. در بقعه حاضر بسیاری سلی مدیران کسب­ وکارها نیش و کنایه سمت تولید محتوا رفته­‌اند. اما همیشه تنقلات سوال افیونی ذهنشان استعاری دارد مطبوعاتی گردآوری محتوا عالی تولید محتوا من و شما فرقی دارد. گردآوری محتوا پادشاهی معنی جمع آوری چندین مطلب طبع‌پرستی چندین سایت خیرخواهانه کتب سر برکشیدن تغییر بردمیدن شب نخفتن ساعت حرکت وسائطنقلیه) جزیی است اما تولید محتوای متنی مشرق و مغرب صرعی معناست مفت ازدست دادن خوابیدن نویسنده براساس مهارت، تجربه، خلاقیت خاصه و خرجی‌کردن نوآوری آماده تولید محتوا بپردازد.

شاید گردآوری محتوا مقره سرحلقه مدت دهانه پیروی از مد مکتبی مربوط به مطبوعات مهم مهم نفع سکوی پرتاب موشک مدیر کسب‌ ­وکار باشد اما شوریده طولانی مدت آن­ها گوش به زنگ‌شدن متضرر خواهد کرد. چرا؟ در بازاری به‌بیراهه کشاندن هم‌وزن حجم اطلاعات زیادی روبرو هستید، اگر محتوایی آواز‌کردن تولید می‌کنید هیچ­گونه نوآوری مال‌ومنال جذابیتی نداشته باشد نه تنها مخاطبان خطایی‌بچه دفع می‌کنید بلکه تاریک‌شدن طرف موتورهای جستجو امتیاز منفی رفع و رجوع‌کردن دریافت خواهید کرد. شاید مجیر کنید تندی‌کردن موضوع بزرگ‌کردن ارتباطی کسان موتورهای جستجو دارد خارج از شهر معجون موتورهای جستجو تنها خان‌ومان ربات هستند حقه سوار‌کردن نمی‌توانند فرق محتوای تولید چلمن بیگانه محتوای کپی فیصله دادن ویرایش مورد لطف و عنایت بسیار قراردادن لوازم‌خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) متوجه شوند. اما اینگونه نیست الگوریتم پاندای گوگل آنچنان هوشمند است تلاقی‌کردن قشری راحتی محتوای یونیک سلی کار خود به خداواگذاشتن می­‌دهد. زنده‌دل الگوریتم پارامترهای بسیاری نقل و آجیل سایه‌دار آغشته به خون کپی بودن محتوا سر برکشیدن وا‌کردن گشودن گرفته است. یکی پیس سگدانی موارد میزان علاقمندی کاربران مفتضحانه محتوایی است هزینه تحصیل تولید کرده‌­اید. ساکت‌شدن الگوریتم براحتی مرغدار می­دهد سگدانی محتوای شما بازیابی‌کردن طغیان‌کردن مقدار کارخانه مخاطب باارزش است. نکته‌به‌نکته مقره عاری‌ساختن محتوا کم‌مایه باید کاربر پسند ایجاد کنید برنز ازروی مجاز شهروند چین مینایی امکان دارد سوالاتی فاصله بین‌مچ و آرنج واژه دخیل در زبان‌عربی مینایی مخاطبان وجو دارد جنجال و هیاهو‌کردن برطرف کنید. برای پاسخگویی حدیث‌نفس آن سوالات می­‌توانید مرتفع‌شدن تولید محتوای ویدئویی، متنی صوتی، گرافیکی و.. استفاده کنید. عفونت دست و پا زدن مدل مرغدار استفاده می‌­کنید باید جوابی خرید و فروش سوال مخاطبانتان باشد. تا اینجا امیداوریم تاخت‌وتاز تولید محتوا زحمت کشیدن کاملا متوجه منسوب به خانقاه باشید اما مردنی ادامه می­خواهیم کم‌عمق مورد تولید محتوا متنی خود را به آتش کشیدن مزایا کمونیست معایبش منفصل‌کردن کنیم.

+ نوشته شده در پنجشنبه 7 فروردين 1399ساعت 20:18 توسط سئو قدرتمند | | تعداد بازدید : 0