ساخت وبلاگ گیربکس اتوماتیک دیجی بروز کاور موبایل نمونه سوال امتحانی آذر دیجی لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل گت موب خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
آموزش تولید محتوا

رعد آسا

آموزش تولید محتوا



سازمان ها مانند فردایی که وجود دارند ، از متخصصان بازاریابی استفاده می کنند.

متخصصان بازاریابی عالی بدون داشتن کشش می توانند شش رقم کسب کنند.

امروزه بیشتر متخصصان بازاریابی از راه دور کار می کنند.

متخصصان بازاریابی نیازی به زحمت آمادگی و آموزش رسمی ندارند.

در این راهنما ، من قصد دارم به شما نشان دهم ، بطور خلاصه ، چگونه می توانم به یک متخصص بازاریابی تبدیل شده و شش چهره و گذشته را بدست آورم.

من از سال 2013 یک تبلیغ گرای مستقل بوده ام. من در سال 2016 تمام وقت رفتم و حدود 80 دلار درآمد کسب کردم. من در سال آینده حدود 130 کیلو دلار و در سال 2018 $ 220k به دست آوردم.

من مطمئناً بهترین ، سریع یا سریعترین نیستم. من متخصصان بازاریابی را می شناسم که در سال اول خود به شش رقم رسیدند و تا سه سال دیگر 300 کیلو دلار گذشته بودند.

با این حال ، به هیچ وجه مانند افراد بیشماری که توضیحی راجع به آنها وجود دارد ، من درک کاملی از WHY دارم که گزینه ای برای دستیابی به اهدافم و توسعه تجارت خود داشتم.

بر این اساس ، در این راهنما ، شما نمی خواهید بفهمید که چگونه من تبدیل به یک متخصص بازاریابی شش شکل می شوم. شما خواهید فهمید که چگونه می توانید یکی را نیز دریافت کنید.

چطور شروع می کنیم

به دنبال تکمیل این پست ، من تصمیم گرفتم که آماده سازی معرفی شده در اینجا را به یک درس فشرده تر در داخل و خارج از نسخه نویسی تبدیل کنم. در حال حاضر من آن را به هیچ وجه ارائه نمی دهم ، بنابراین در مورد فرصتی خاموش که ترجیح می دهید از آن بهره برداری کنید ، اینجا را کلیک کنید تا آن را آزاد کنید.

کپی رایت چیست؟

یک متخصص بازاریابی شخصی است که به "تکراری" به دولت پرداخت می شود - کلماتی که برای تحریک فعالیت است.

نوشتن مقاله به طور مداوم با نشان دادن پیشرفت یا فروش مشاغل ، انجمن ها ، برندها ، کالاها یا اداره ها همراه است و این امر را به تعریفی به نوعی نمایش می دهد.

نوشتن مقاله می تواند مجموعه گسترده ای از ساختارها را به خود اختصاص دهد:

تبلیغ

سایت های

پیام ها

مطالب وبلاگ

صفحات تبریک

جزوه

مقدمه

محتوای ویدیو

امکانات

تصاویر مورد

آهنرباهای سرب

کاغذهای سفید

و غیره ، و غیره ، و غیره

آنچه آن را "کپی" می کند این است که پیش بینی می شود فعالیتی انجام شود.

در اینجا و آنجا ، شما باید یک فعالیت را سریعاً هدایت کنید. به این نوع نوشتن کپی به عنوان "نوشتن واکنشی سریع" اشاره شده است.

موارد نوشتن واکنش مستقیم شامل موارد زیر است:

تبلیغات توییتر در نظر گرفته شده برای دریافت تبلیغات تبلیغاتی است

اطلاعیه ای در نظر گرفته شده است که باعث شود شما به راه زیر بروید و از بنیاد بازدید کنید

یک نقطه از ورود به منظور تبادل اطلاعات ایمیل است

ایمیلی که برای دریافت پیام در "پاسخ" در نظر گرفته شده است

تصویر موردی برای درایو کلیک "افزودن به سبد خرید" در نظر گرفته شده است

در بعضی موارد ، فعالیت سریع هدف نیست. احتمالاً هشدار دهنده در شرایطی قرار نخواهد گرفت که تکثیر شما را ببیند یا اینکه آنها را سریع حرکت کند ، نیازی به این کار نخواهد بود. این نوع کپی ها اسم هوشمندی ندارند ، با این حال ایده تبلیغ در حال حاضر برای نتایج نه چندان دور اساساً نشانه گذاری است.

موارد علامت گذاری به عنوان نوشتن نوشتن مقاله در مرکز عبارتند از:

تبلیغ مجله در نظر گرفته شده برای باز کردن مخاطبان به مارک تجاری

یک وبلاگ در نظر گرفته شده برای آموزش و رابط با هشدار دهنده

یک کاغذ سفید که قصد داشت قدرت برند را تنظیم کند

این نوع نوشتن کپی ها دیر یا زود به فعالیتی احتیاج دارند:

تبلیغ مجله به مخاطب نیاز دارد تا از برند و خرید آن نه چندان دور استفاده کند.

برای ورود به وبلاگ ، شخص ناقوس نیاز دارد تا وبلاگ را برای سایر افراد ، تبادل اطلاعات یا خرید دیر یا زود آن را تهیه کند.

کاغذ سفید برای خرید از این مارک تجاری نیاز به مشتری دارد یا به خریدی که خیلی دور نیست اشاره کرد.

نکته حائز اهمیت این است که این نوع از نوشتن کپی ها به دنبال این نیستند که یک فعالیت سریع را انجام دهند و این مهم است ، با توجه به اینکه تلاش برای انجام یک فعالیت سریع در بسیاری از مواقع تبلیغاتی نتیجه ای ندارد.

پیش بینی کنید که اگر هر ورودی وبلاگ که خوانده اید ، سعی کرده است شما را به خرید بلافاصله وادار کند. پیش بینی کنید که هر ورودی وبلاگ به حول محور تبادل اطلاعات ایمیل شما متمرکز شده است که تصمیم اصلی مقاله را حذف می کند و باعث می شود که شما برای تبادل اطلاعات آن را مبادله کنید.

موقعیت های علامت گذاری و واکنش های مستقیم بخش قابل توجهی از رویه تبلیغات را تشکیل می دهند.

3 نوع مشاغل نوشتن مقاله

به شرطی که باید از تمام آن درخواست نوشتن مقاله استفاده کنید ، سه روش اساسی برای انجام آن وجود دارد:

به عنوان یک متخصص بازاریابی کارکنان در یک سازمان کار کنید

به عنوان یک تبلیغ کننده برای یک گروه تبلیغاتی در داخل کار کنید

یک متخصص تولید محتوا مستقل بازاریابی شوید

به شرطی که شما به یک تحقیق عمیق مبنی بر اینکه هر یک از این مشاغل می توانند برنده شوند ، نگاهی بیندازید ، به دفترچه راهنمای من برای نرخ دستمزد تبلیغاتی مراجعه کنید.

TLDR در اینجا آمده است:

متخصصان بازاریابی سازمان از قیمت 47 کیلو دلار عادی شروع می کنند و تا حد عادی 88 کیلو دلار کار می کنند.

تبلیغات عمومی داخل خانه با 48 کیلو دلار معمولی شروع می شود و تا حد عادی 84 کیلو دلار کار می کنند.

متخصصان مستقل بازاریابی در همه جا هستند ، به جز بیش از 20٪ 100 دلار + کار می کنند.

یافتن یک اثر برای نویسندگی در سطح گذرگاه ، صرفاً مسئله پیش نویس یک تحقیق مناسب و معقول است

+ نوشته شده در سه شنبه 13 خرداد 1399ساعت 10:47 توسط سئو قدرتمند | | تعداد بازدید : 0