ساخت وبلاگ گیربکس اتوماتیک دیجی بروز کاور موبایل نمونه سوال امتحانی آذر دیجی لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل گت موب خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
آینده محتوایی ایران

رعد آسا

آینده محتوایی ایران

با تهیه محتوا برای هر مرحله از گشت و گذار خریدار ، شما تضمین می کنید که هیچ میهمان در سیل آشکار گم نشود و هر شخصی که به سایت شما می رود احساس می کند داده های قابل اجرا و با ارزش را می پذیرد.

به همین ترتیب شما نیاز دارید که یک سازمان را برای ماده خود انتخاب کنید با این هدف که در هر مرحله از سفر خریدار متناسب باشد. میهمان دیگری که در مرحله ذهن آگاهی قرار دارد ، به نمایشی زنده از مورد شما نیاز ندارد ، اما آنها یک دستورالعمل جالب یا ورود به وبلاگ را جستجو می کنند که باعث می شود نگرانی خود را بهتر درک کنند. در مرحله انتخاب ، مجبور نیستید تقریباً به تمام ترتیبات بالقوه فکر کنید ، آنها به جلسه یا نمایشی احتیاج دارند که به آنها می گوید کالای شما ترتیب صحیح است. به طور مداوم جمعیت خود را در جایی که هستند ملاقات کنید.

در اینجا دستی برای بهترین موقعیت های ماده برای هر مرحله از گشت و گذار خریدار آورده شده است:

ذهن آگاهی: Whitepaper ، ارسال بلاگ ، لیست چک ، فهرست برنامه ها ، اینفوگرافیک ، کتاب الکترونیکی ، بازی ، مسابقه

فکر: پادکست ، وبینار ، کاربرگ ، ماتریس مقایسه ، الگو

انتخاب: نسخه ی نمایشی ، آزمایشی رایگان ، راهنمای محصول ، مشاوره ، کوپن

حسابرسی محتوا را انجام دهید

صرف نظر از اینکه شما مدتی است بدون تحمل مناسب محتوا تولید کرده اید یا رویه ای را از بالا و پایین دنبال کرده اید ، هر بخش تبلیغ کننده می تواند با بررسی مواد سود کسب کند. از آنجا که شما با یک روش واضح مشخص شروع نمی کنید به این معنی نیست که ماده ای که اکنون وارد آن شده اید در یک ماده قرار نمی گیرد.

بررسی ماده فقط کارهایی را که شما انجام داده اید به دست می آورد ، در آن مرحله مرتب سازی بر اساس برنامه ماده جدید شما.

این روش ممکن است شامل برخی از آهنگسازی مجدد باشد ، یا می تواند حفره هایی را که باید با محتوای مورد علاقه شخص شما و مرحله گشت و گذار آنها بارگذاری شود ، کشف کند.

این روشی است که شما با استفاده از آن می توانید مواد ماده خود را بررسی کنید:

کل ماده خود را در صفحه گسترده جمع کنید.

بخش هایی را برای مسیرهای دستیابی هدف ، شخصیت خریدار ، مرحله گشت و گذار خریدار ، ترتیب و نکته اساسی تهیه کنید ، در این مرحله این موارد را برای هر قطعه ماده پر کنید.

بخش هایی را برای اندازه گیری های کلیدی خود ، مانند بازدید از سایت ، سهام ، تعهد و غیره درج کنید.

در آخر مدت طولانی ، هر پست (با استفاده از ویژگی ها یا بخش دیگری) توسط افرادی که به پیشرفت خود می پردازند ، نیاز به پیشرفت دارید ، باید دوباره کاری شود ، یا با یک پست دیگر همگرا شوید.

در حالی که ممکن است یک بررسی مواد کسل کننده به نظر برسد ، تمام کارهای بدنی شایسته ترافیک گسترده و پیشرو هستند. همچنین ، شما باید یک ترتیب تأیید شده را پیش ببرید.

در صورت خنثی بودن این روند به نظر می رسد تا حدی غلبه دارد ، برای اینكه به جهت دیگری بروید ، به این پست بنگرید.

قالب مناسب را انتخاب کنید

آن شخص خریدار را که ساخته اید به یاد می آورید؟ شما برای آنها محتوا می کنید. این بدان معنی است که شما باید محتوا را در پیکربندی تهیه کنید که به طرز مؤثرترین و قابل قبول ترین گزینه های احتمالی شما باشد.

سازمانی که انتخاب می کنید ممکن است یک ورود به وبلاگ ، ویدئو ، نمایش اسلایدها ، واقع بینانه ، کتاب دیجیتالی ، whitepaper ، پخش اینترنتی یا هرچه مغز مبتکر شما می تواند در نظر بگیرد. به هر مدتی که به شخصیت شما خدمت کند ، به عنوان کمانچه مناسب خواهید بود.

علاوه بر این ، لازم نیست که برای هر بیت ماده ای که ایجاد می کنید به یک پیکربندی پایبند باشید. به هر صورت ممکن است ، شما باید گزینه ای را برای ایجاد محتوا - در هر گروهی - با یک ریتم قابل اعتماد داشته باشید. منظور من این است که ، یک برنامه پخش دیجیتالی ممکن است یک استراتژی تبلیغاتی باورنکردنی باشد ، اما به شرط خاموش بودن دارایی (و مدارا) برای رعایت آن ، در این مرحله ممکن است یک وبلاگ یک دوره برتر باشد.

+ نوشته شده در جمعه 6 تير 1399ساعت 2:13 توسط سئو قدرتمند | | تعداد بازدید : 0