ساخت وبلاگ گیربکس اتوماتیک دیجی بروز کاور موبایل نمونه سوال امتحانی آذر دیجی لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل گت موب خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
نکته های شروع تولید محتوا

رعد آسا

نکته های شروع تولید محتوا

این که آیا "شما" ما در حال صحبت کردن در مورد شما به عنوان یک فرد و یا بزرگتر "شما" -- به عنوان یک سازمان -- ممکن است برای تبدیل شدن به ناشر برتر محتوا متناسب با صنعت شما.

اما زمان، تلاش و نظم و انضباط طول می کشد.

استفاده از دستورالعمل های زیر برای ایجاد محتوای بزرگ، و شما به زودی به عنوان یک رهبر فکر دیده می شود، جذب چشم انداز واجد شرایط که مشتاق به حل چالش های خود را.

برای خلاصه بصری از 9 راهنمایی، اتمام این اینفوگرافیک دستی و سپس برای جزئیات بیشتر بخوانید:

Become-Best-Content-Creator-in-Your-Industry

طراحی اینفوگرافیک توسط Easelly
1. جریان باشد

به روز باشید و بسیار آگاه در مورد تمام چهره های صنعت خود را، نه تنها آنچه که بلافاصله مربوط به شما. مثلا ً بگویید شما تولیدکننده مجالس مکانیکی برای خودروهای سنگین هستیم. دانستن تا آنجا که شما می توانید در مورد این نوع از وسایل نقلیه، تولید کنندگان خود را، و مشتریان خود را حیاتی است. آن تولیدکنندگان را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید، نشریات تجاری را بخوانید و آخرین اخبار مربوطه را جستجو کنید.

شما همچنین می خواهید در دانستن در مورد نوآوری های صنعت، روند، مقررات، فرصت ها، و تهدیدات روز به روز باقی بماند. هر چه بیشتر بدانید، بیشتر خودتان را در کفش های چشم اندازتان قرار می دهید. این کلید ایجاد محتوا آنها ارزشمند به عنوان آنها به دنبال راه حل برای مشکلات خود را پیدا کنید.
2. اقامت در حال حاضر

تغییر در صنعت شما سریع اتفاق می افتد، و آموزش و پرورش در حال انجام مهم است. یعنی نه تنها باید محتوایی ایجاد کنید که مردم دوست دارند، بلکه باید محتوای دیگران را هم بخوانید. بهترین سازندگان محتوا کنجکاو هستند و به دنبال موضوعات مخاطبان هدف خود را به احتمال زیاد در مورد مراقبت. یادگیری از دیگران و اتصال نقطه به درک چگونه آنچه شما glean ممکن است چشم انداز خود را تحت تاثیر قرار.
۳- مخاطب خود را درک کنید

"خودتان را در کفش های خود قرار دهید" دست کم گرفتن است، واقعا. شما نیاز به خوردن، خواب، و تنفس به عنوان بهترین چشم انداز خود را، درک انگیزه های خود را، گزارش روابط، آموزش و پرورش، فعالیت های اجتماعی، و خیلی بیشتر. این تنها راه رسیدگی به نیازهای آنها با محتوای شماست. فرضیات گسترده ای انجام ندهید، یا مثل هر دیگری در صنعت خود به نظر می رسید.
4. بهبود مهارت های خود را

اگر کپی نویس حرفه ای نیستید، باید مقداری کار انجام دهید تا آنقدر نزدیک شود که هیچ تفاوت آن را نشناسد. با اجتناب از اشتباهات رایج نوشتن کسب و کار شروع کنید. همچنین برخی از کتاب های سریع خوانده شده در دسترس برای کمک به شما غلبه بر اشتباه بسیار رایج (مانند بازنویسی، phrasing بی دست و پا، پاراگراف است که جریان نیست، و غیره) وجود دارد. مورد علاقه من است Strunk و سفید کلاسیک ، عناصر سبک.
5. نوشتن اغلب

محتوای بیشتر شما خارج وجود دارد، ترافیک بیشتر شما را به وب سایت خود را جذب - با توجه به HubSpot، شرکت هایی که وبلاگ 16x در هر ماه دریافت تقریبا 3.5x ترافیک بیشتر از شرکت هایی که انتشار 0-4 / ماه. و هر چي بيشتر بنويسي بهتر ميشي . کارشناسان از به اشتراک گذاشتن بینش های خود خجالتی نیستند. اگر شما می خواهید برای تبدیل شدن به ناشر برتر در صنعت خود را، شما باید متعهد به اقدام مانند یک. اين کاري نيست که فقط وقت داشته باشي ایجاد محتوای دیجیتال نیاز به تعهد دارد.

مرتبط: B2B چک لیست وبلاگ نویسی: چگونه برای نوشتن یک وبلاگ
6. پیدا کردن یک صدا

بیش از حد اغلب، نوشتن فقط برای پر کردن تقویم محتوا و یا چیزی منتشر شده به سرعت، و آن را خشک، plodding، و بی جان است. دریف نکنید که اجازه دهید شخصیت شرکت شما (یا شما) از طریق آمده است! نوشتن در مورد دقیق کردن ساختار جمله و بیرون کشیدن بزرگترین کلمات شما می توانید پیدا کنید نیست. نوشتن در مورد برقراری ارتباط ایده خود را به خوبی و به طور طبیعی در حالی که هنوز هم پایبند به استراتژی بازاریابی محتوای خود را.
7. مثال

شما وقتی به مردم نمونه هایی از آنچه در مورد آن صحبت می کنید، چیزها را بسیار واقعی تر و نسبی تر می کنید. به عنوان مثال (هیچ جناس در نظر گرفته شده) ، تصور کنید شما در حال نوشتن در مورد تفاوت بین پروتئین پولک کالا و پروتئین ناله عملکردی ، و شما می خواستید برای توصیف بافت. فقط ننویس، "پروتئین عملکردی کک به شما اجازه می دهد تا کرم را در فرمولاسیون نانوایی جایگزین کنید در حالی که بافت مشابهی را حفظ می کنید."

در عوض، چیزی شبیه به این بنویسید: «پروتئین عملکردی آب پنیر به شما اجازه می دهد تا کرم را در فرمولاسیون نانوایی جایگزین کنید در حالی که همان بافت غنی، احساس دهان خامه ای، و قوام صاف مخملی مشتریان تان را می شناسند و دوست دارند.»
۸- در مورد خودت حرف نزن

در مورد مشتریان و چشم انداز خود صحبت کنید. وقتی در مورد خودتان صحبت می کنید، این فرصت را از دست داده اید که نشان دهید که می فهمید و می توانید به نیازها و چالش های چشم انداز تان بپردازید. به تفاوت این دو بلوک کپی نگاه کنید:

"Acme تولید کننده پیشرو شیرها است. ما کیفیت بهتری داریم، خدمات به مشتریان بهتری داریم و از سال ۱۹۸۷ در کسب و کار بوده ایم.»
"Acme اعتماد به نفس را به مشتریان خود ارائه می دهد که به دریچه های ما تکیه می کنند تا کاهش 13 درصدی خود را نسبت به رقبا کاهش دهند. مشتریان همچنین قادر به از بین بردن overstocks و outs سهام به دلیل سیستم مدیریت زنجیره تامین ما به طور کامل بهینه سازی شده برای پاسخگویی به نیازهای خود را."

9. انجام تحقیقات کلمه کلیدی خود را

نوشتن هم به هنر و هم علم نیاز دارد. البته باید بدانید چه نوع مطالبی را بنویسید و چگونه آن را با خوانندگان طنین انداز کنید. در چشم انداز بازاریابی امروز، شما همچنین نیاز به آن را جذاب به موتورهای جستجو. Hone مهارت های نوشتن خود را، بلکه اهرم ابزار جستجوگرها برای کمک به شما حداکثر تلاش های محتوای خود را. پس از همه، آن را ناامید کننده برای قرار دادن قلب و روح خود را به یک وبلاگ و یا محتوای دیگر تنها به آن سقوط تخت است. از جمله کلمات کلیدی مربوطه یک عنصر بحرانی از هر استراتژی محتوا است.

اینفوگرافیک مرتبط: چرا جستجوگرها مرکزی به استراتژی بازاریابی و تولید محتوا ورودی موثر است

دانستن اهمیت فوق العاده ای از محتوای خوب، سخت است که کمی در مورد ایجاد آن استرس ندارد. هنگامی که صحبت کردن با مشتریان جدید به این روند، بهترین قطعه از مشاوره ما می توانیم به آنها این است که "مانند یک چشم انداز فکر می کنم." انجام این کار شما را در بهترین موقعیت قرار می دهد تا محتوایی ایجاد کنید که چشم انداز ها بیش از آن خوشحال هستند که اطلاعات تماس خود را برای آن رد و بدل کنند. این کلید با موفقیت درگیر کردن بازدید کنندگان، تبدیل آنها به منجر و در نهایت، تبدیل آنها را به مشتریان پرداخت است.

برای کمک به شروع کار، ما چندین قالب ایجاد محتوا و چک لیست ایجاد کرده ایم. آنها را در زیر بررسی کنید.

+ نوشته شده در يکشنبه 13 مهر 1399ساعت 11:41 توسط سئو قدرتمند | | تعداد بازدید : 0